کمبود نیرو و ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس

دسته: آخرین خبرها , اخبار استان , اخبار ایران , اخبار شهرستان
۲ دیدگاه
یکشنبه - 8 بهمن 1402

 

 

#دلنوشته

 

الان حدود ۸ روز هست که جاده روستای شرران از خروجی روستای اندیس بسته است.

گستردگی جاده های شهرستان و کمبود ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس مشکلات زیادی برای روستاهای شهرستان بوجود آورده است.

حدود ۷۰ درصد جاده ی اهر هریس تبریز در حیطه ی خدمات شهرستان هریس میباشد و به محض بارش برف کلیه ماشین آلات اداره ی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس در خدمت بازگشایی این جاده میباشد و تا اتمام بازگشایی این جاده هیچ خبری از خدمات رسانی به سایر جاده ها و راه های روستایی نیست.

در سال های قبل نیز هریس رسا به این مسئله اعتراض کرده و در جلسات مختلف با روسای وقت اداره راه شهرستان هریس بر این امر تاکید کرده و اعتراض و صدای مردم را به گوش مسئولان رسانده با توجه به اینکه جناب آقای فرجی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس در مورد تعمیر و بازسازی ماشین آلات خدمات زیادی در مدت زمان خدمت خود انجام داده اما همه واقف هستند که تا اراده ی همه مسئولان نباشد این مشکل حل ناشدنی است.

مردم روستاها و شهرها و جاده ها در ساعات اولیه بارش برف نیاز به کمک و بازگشایی دارند اما نه تنها در ساعات اولیه بلکه در روزهای اولیه ی بارش برف هم ماشین آلات راهداری در حال بازگشایی محور اهر تبریز هستند که حتی باوجود اینکه این جاده در محدوده شهرستان هریس میباشد اسم هریس را نیز از نام جاده محروم کرده اند.

چند سال پیش کاروانسرای گویجه بل که تنها در ۲۴ کیلومتری اهر قرار دارد را به هریس واگذار کردند که این امر بیشتر جهت رسیدگی به جاده بود تا مسئله دیگری چون مسیر اصلا ربطی به مسیر هریس نداشته و هریس نمی‌تواند هیچ استفاده ای از این کاروانسرا ببرد که در این چند سال هم نبرده است.

طبیعی است که وقتی اداره راهداری موظف هست از چند کیلومتر مانده به تبریز تا چند کیلومتر مانده به اهر یک راه دو بانده را بازگشایی کند هیچ وقت و نیرویی برای بازگشایی جاده شهرها و روستاهای خود نخواهد داشت.

نیروهای اداره راهداری شهرستان هریس بیش از مسئولیت و توان خود در جهت خدمت رسانی و بازگشایی تلاش می‌کنند که نیاز به تقدیر دارند، اما کمبود شدید نیرو و ماشین آلات در موقع بارش برف قابل مشاهده است و باعث اعتراض کردم به خصوص روستاهای دور افتاده می‌شود بصورتی که بیش از ۸ روز است که راه روستای شیران مسدود است.

✍جلال مفتخر

 

📡 شبکه های اجتماعی هریس رسا

🌎 سایت

Herisrasa.ir

🚀 تلگرام

t.me/herisrasa

🔰 ایتا

eitaa.com/heris_rasa

✅ اینستاگرام

instagram.com/herisrasa


نوشته شده توسط:جلال مفتخر - 43 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
جلال مفتخر یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۳۵ ب٫ظ

سلام

حسین‌مححسین‌محمدزاده‌پارام یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۴۸ ب٫ظ

اقای‌مفتخری‌الان‌هم‌جاده‌پارام‌باز‌نشده‌ان‌مقدار‌کم‌باز‌شده‌توسط‌اهالی‌باتراکتور‌انجام‌شده‌فقط‌یک‌باریکه‌که‌یک‌ماشین‌می‌تواند‌برود‌خواهش‌می‌کنم‌اطلاع‌رسانی‌کنید‌
با‌تشکر‌از‌تلاشهای‌شما

enamadlogo_shortcode